cinta kita :)

sayang,
tugu cinta yang kita bina berpasirkan kasih sayang bertiangkan kesetiaan bersimenkan kejujuran beratapkan kerinduan yg tidak berkesudahan...

sayang, 
cinta kita terlalu mengasyikkan sukar kulupakan walau sesaat berjauhan hanya awak yang ada di fikiran..

sayang, 
daku tenggelam dalam dunia cinta bagai bunga-2 mawar harum di taman..

sayang, setiap madah setiap bait-2 indah saya karangkan hanya untuk awak, krana cinta saya pada awk takkan pernah padam walau nyawa terpisah dari badan.. #tudiaaaaa,ayat hahaha#

sayang,
cinta yang sentiasa ada dihati ini takkan saya persiakan, akan saya jaga ia akan saya pelihara supaya takdak virus-2 yang akan merosakkan hubungan kita.. 

sayang,
semaga CINTA yang kita bina ini sentiasa memberi kebahagian walau kadang-2 dugaan datang menjelma untuk menguji kekuatan dan keutuhan hubungan kita.. 

sayang, 
mudah-mudahan kita Tabah mengahadapi bersama demi cinta yang kita bina agar cinta ini tidak pernah layu walauapapun yang berlaku dan harapan saya, awak sentiasa ada disisi saya disaat saya perlukan awak..

sayang, 
sayangilah saya, cintailah saya seikhlas hati awak, jujurlah dngn saya, setialah bersama-sama saya jgn awak sakiti hati saya kerana itu jnji awak dulu.. 

sayang, 
bersama-samalah kita bina cinta ini hingga akhir hayat nnti(insyallah)
sayang,
hanya kamu kekasih hati saya tiada galang ganti lagi.. #cewahhhh#
ILOVEYOUSAYANG :)
ILOVEYOU :)