luahan hati ini :'(

assalamualaikum,
hari2 gaduh, hari2 gaduh...
ya, gaduhhhhhh...
sayang, saya minak maaf sebab selalu marah2 awak..
tapi, mmg saya tk berniat nak marah awak macam tuu..
saya dapat rasa sesuatu yang pelik,
saya rasa perasaan ni sejak awak mula kejaaa.
saya rasaaaaaaaaaaaa macammmmmmmmmmmmm...
saya mmg tk kuat nak simpan perasaan ni,
dlm pada masa yang sama saya tk suka luakan kat awak..
saya tak kuat awak.. tu yang saya asyik marah2 kot.
mungkin sebab, saya tk biasa dengan keadaan mcm ni..
saya, sayang sangat kat awak,
saya tak mau kehilangan awak,


tapi kan, saya selalu pesan kat awak,
awak, jaga hati sayaa,
saya ponn akan jaga hati awak,
kita sama2 la jaga hati masing2....


----------------------------------------------------------------------
Yaaa Allah,
aku tk kuat nk simpan perasaan ni,
aku hanya mampu menahan sakit di hati ni,
solat, berdoa dan bersujud kepadamu...
mengingatimu membuad hati ku tenang..
membaca ayat2 novel mu (Al-Quran)
membuadku tenang..
Ya Allah,
kau lindungilah dia,
kau jadikanlah dia, selalu sabar dgn karenah dan perangai aku,
yang kuat cemburuu, cepat terasa..
dan, janganlah padamkan rasa sayang dia kepada aku..
Aminnnnnnnn...